loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

متن تبریک روز معلم و استاد

متن های تبریک روز معلم,اس ام اس تبریک روز معلم,تبریک روز معلم سال 95,متن تبریک برای استاد,اس تبریک برای استاد,متن و شعر قشنگ برای تبریک روز معلم 95

 سلامت گفتم پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی

هدایت کردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هرروزت مبارک باد

لنگردانلود

لنگردانلود

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده

لنگردانلود

لنگردانلود

شمع شدی شعله شدی سوختی

تا هنرت را به من آموختی

” معلم عزیزم روزت مبارک “

لنگردانلود

لنگردانلود

عارفان علـم عاشـق می شوند

بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود

هر که عاشق شد معلم می شود

روز معلم مبارک باد

لنگردانلود

لنگردانلود

در مکتب تو همیشه شاگردم من

دور از رخ تو همیشه پر دردم من

در فصل بهار و روز استاد ببین

بی نور معلم این چنین زردم من

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم هدفت عشق است و ایثار

هزاران خفته از عشق تو بیدار

روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود .

دانای عشق روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است

لنگردانلود

لنگردانلود

این گچ عشق تخته ی جانم زن

خطّی ز کلام خود به ایمانم زن

صد درس در این کلاست آموخته ام

یک درس ز عشق جان ویرانم زن

لنگردانلود

لنگردانلود

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون

من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم

با سپاس بی حد . . . روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.

زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی

لنگردانلود

لنگردانلود

مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم خوبم روزنه های روشنی که توی ذهنم باز کردی

هنوز دنبال نور میگردد…

 

روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

حالی مقدس

حرفهایی ناب

کاری اهورایی

دلی بی تاب

در کلاس درس هستی

در شمال آسمان شب

معلم روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده

لنگردانلود

لنگردانلود

دبیر عزیزم یاد تو همیشه در ذهنم

عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم جاری است

روزت مبارک

لنگردانلود

لنگردانلود

روز معلم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است

معلم، محرم اسرار شاگردان، طبیب بیماری نادانى، شریک اندوه و شادی شاگردان است

لنگردانلود

لنگردانلود

معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند

لنگردانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 205
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,045
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,161
  • بازدید ماه : 6,705
  • بازدید سال : 63,627
  • بازدید کلی : 1,836,085