loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 21 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)
عکس های جدید و جذاب مریم سرمدی + مریم سرمدی از بازیگری تا خندوانه + بیوگرافی مریم سرمدی 

بیوگرافی مریم سرمدی | عکس مریم سرمدی و همسرش

 

مریم سرمدی متولد ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر و کارگردان است

 

فارغ التحصیل دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در رشته تئاتر به گرایش بازیگری است، علاوه بر بازیگری کارگردانی نیز میکند و در سال ۱۳۸۵ مسیر کاریش بواسطه یک زنگ عوض شد !

 

مریم سرمدی 

شروع فعالیت

 

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در تئاتر شروع کرد

 

سرمدی ۱۳۷۹ اولین تجربه خود در فیلم‌های تلویزیونی را به دست آورد. او در سریال‌های سراب،‌ آسمان همیشه ابری نیست، دست بالای دست و… بازی کرده است

 

زنگ تلفن مهم و عمل بینی 

 

سرمدی در تعریف حادثه‌ای که سال ۱۳۸۵ در مسیر کاری او بسیار موثر بوده، می‌گوید: یک روز تلفنم زنگ خورد، گوشی را برداشتم. آقایی بود. پرسید خانم سرمدی؟ گفتم بله، بفرمایید. بی‌ مقدمه گفت :

 

«می‌ بخشید خانم، شما بینی تون رو عمل کردید؟» خیلی تعجب کردم. گفتم نه چطور؟

 

گفت تشریف بیارید سر لوکیشن آقای حاتمی‌کیا، هیچ توضیح اضافه‌ای هم ندا د! خیلی تعجب کرده بودم و حتی کمی هم ناراحت شدم اما می‌خواستم بدانم قضیه از چه قرار است سر لوکیشن رفتم. آقای حاتمی‌ کیا مشغول ساخت سریال «حلقه سبز» بود کمی صحبت کردیم و قرار شد من آن نقش را بازی کنم

 

بیوگرافی مریم سرمدی 

ازدواج

 

مریم سرمدی ازدواج کرده و صاحب یک پسر ۱۸ ساله میباشد

 

خندوانه

 

او هم بعنوان سومین زن استند آپی به خندوانه پیوست، قبل از او هم در سری های قبل شقایق دهقان و الکیا عبدالرزاقی استند اپ کمدی در این برنامه برگزار کرده بودند

 

عکس مریم سرمدی و پسرش

مریم سرمدی و پسرش

فعالیت در رادیو + علایق

 

 این کارگردان و بازیگر سابقه مجری گری و بازیگری در رادیو تهران و جوان را نیز دارد، گلاب آدینه رو الگوی خود معرفی میکند و پشتکار، دانش و محبوبیت را موجب ماندگاری افراد می داند

 

از زمان کودکی جذابیت فیلم ها مرا به سمت خود کشید و به این حرفه علاقه‌ مند شدم

 

مریم سرمدی

فیلم شناسی

 

● تئاتر : کبوتری ناگهان، بهرام چوبینه، چهار صندوق شادی و …

 

● تلویزیون : ارمغان تاریکی، شهر قشنگ، فراق، حلقه سبز، دختران حوا، خنده بازار، دست بالای دست

 

● سینما : دعوت، زندگی با چشمان بسته، دیدار و …

 

  مریم سرمدی

 

بیوگرافی مریم سرمدی بازیگر و طنز پرداز |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,114
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,230
  • بازدید ماه : 6,774
  • بازدید سال : 63,696
  • بازدید کلی : 1,836,154