loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 7 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

گالری عکسهای زیبای آناهیتا همتی به همراه بیوگرافی

 

آناهیتا همتی : اول مرداد 1352 در تهران به دنيا آمدم. پدرم كارشناس كشاورزي و مادرم حسابدار است. يك برادر بيشتر ندارم كه 26 سال دارد به نام «آرين» و 14 سال از من كوچكتر است. به خاطر كار پدرم مدتي در خرم‌آباد بوديم و مدتي هم در لنگرود زندگي كرديم. بعد از اتمام ماموريت پدرم دوباره به تهران برگشتيم. من تا 13 سالگي خارج از تهران بودم.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

• اصالتا كجايي هستيد؟
مادرم ترك است و پدرم مازندراني، اما هر دو در تهران بزرگ شده‌اند.
• بچه كدام محله هستيد؟
من بچه سلسبيل هستم و در زايشگاه اقبال سلسبيل به دنيا آمدم، اما آرين بچه اكباتان است ما مدت زيادي است كه در اكباتان زندگي مي‌كنيم در واقع از قديمي‌هاي اكباتان هستيم.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

• در نقش‌هاي شر و شور بازي مي‌‌كنيد. حتما در كودكي هم خيلي شيطان بوديد؟
آره وحشتناك شيطان بودم. به همين خاطر دست و پايم شكست، كتفم در رفت و… در مدرسه هم به‌جز شيطنت كار ديگري نمي‌كردم، از باباي مدرسه تا مدير و ناظم مرا به نام كوچك صدا مي‌كردند. مثلا سوم راهنمايي در زنگ تفريح آنقدر بچه‌ها را با شلنگ آب خيس كردم كه مدير از پشت بلندگو گفت آناهيتا ديگه بسه.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

از نظر درسي چه وضعي داشتيد؟
درسم خيلي خوب بود. سركلاس هر چه معلم مي‌گفت، ياد مي‌گرفتم.
• كدام درس را بيشتر از بقيه دوست داشتيد؟
زمين‌شناسي را خيلي دوست داشتم به طوري كه سركلاس زمين‌شناسي وقتي كه معلم درس مي‌داد 6 ‌دانگ حواسم به او بود. در كلاس آنقدر خوب اين درس را ياد مي‌گرفتم كه ديگه تو خونه نياز نبود درس را مرور كنم. هنوز هم به برنامه‌هاي مستند تلويزيون كه مربوط به زمين‌شناسي باشد با علاقه زيادي نگاه مي‌كنم.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

• نمرات درس‌هاي ديگر چگونه بود؟
ببينيد من همه درس‌هايم خوب بود و در هيچ درسي ضعيف نبودم و همه نمراتم بالاي 18 بود.
• در كودكي فكر مي‌كردي روزي بازيگر شوي؟
آره، البته من علاقه‌ام بيشتر به تئاتر بود و دوست داشتم روزي بازيگر تئاتر شوم. هنوز كه هنوز است وقتي مي‌روم تئاتر مي‌بينم، قلبم مي‌لرزد و زماني هم كه نمايش تمام مي‌شود و مي‌خواهم بلند شوم تمام زانوهايم جيرينگ جيرينگ مي‌كند. حس خيلي خوبي است و آدم هيچ وقت اين حس را در سينما و تلويزيون ندارد.
• اولين كاري كه رفتي ديدي را به ياد داري؟
آره خيلي خوب به خاطر دارم. خيلي كوچك بودم كه با پدر و مادرم رفتم تئاتر «كچل كفتر باز» را ديدم و چون همه كتاب‌هاي صمد بهرنگي را حفظ بودم از ديدن آن خيلي لذت بردم.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

• اداي بازيگر خاصي را درمي‌آوردي؟
اداي كسي را در نمي‌آوردم اما با خودم خيلي آينه‌بازي مي‌كردم و جاي عروسك‌هايم حرف مي‌زدم. حتي جاي ماشين‌هايم هم حرف مي‌زدم.
• دوست داري به اون دوران برگردي؟
نه اصلا، براي اينكه در آن دوران تو شهرهاي غريب بودم.
• اگر بخواهي يكي از كارهاي كودكي‌ات را تكرار بكني كدام را تكرار مي‌كني؟
دوچرخه‌سواري. تقريبا مي‌توانم ادعا بكنم كه يه بخش از بزرگ شدنم روي دوچرخه اتفاق افتاد.
• در چه رشته‌اي ديپلم گرفتيد؟
علوم تجربي.
• تا آنجايي كه من مي‌دانم با هديه تهراني در يك مدرسه درس مي‌خوانديد؟
آره هديه هم خيلي شيطان بود درست مثل من. نصف بچه‌هاي مدرسه ما شيطان بودند.

• نام مدرسه‌تان ايرج رستمي بود؟
آره، البته به هتل رستمي معروف بود.
• با هديه تهراني ارتباطتان چگونه بود؟
ارتباطمان معمولي بود الان هم وقتي همديگر را مي‌بينيم از خاطرات آن زمان ياد مي‌كنيم.
• شما هم باعث حضور هديه در سينما شديد و تلفن او را به آقاي مهرجويي داديد؟
آره همين طور است. دستيار آقاي مهرجويي با من تماس گرفت كه براي بازي در فيلم «ليلا» به دفترشان بروم در آنجا دستيار مهرجويي كه نامش يادم نيست به من گفت دختري هست در اكباتان به نام هديه او را مي‌شناسي؟ گفتم بله گفت شماره‌اش را مي‌خواهيم تا دعوتش كنيم براي بازي در اين فيلم بعد از آن من از هديه اجازه گرفتم و شماره‌اش را دادم.
• دوست داريد روزي سوپراستار شويد؟
نه اصلا. از جايگاهي كه الان در آن هستم خيلي راضي‌ام چون دچار غرور بيجا نشدم و رابطه‌ام با مردم خوب است.

• آناهيتا چگونه بازيگر شد؟
من علاقه بسيار عجيب و غريبي به بازيگري داشتم و خوشبختانه پدر و مادرم نيز از مشوقان من بودند.
سال 72 به اداره تئاتر رفتم و كلاس‌هاي بازيگري را نزد «استاد هادي مرزبان» گذراندم. اولين كارم هم تئاتر«تنبور نواز» به كارگرداني آقاي مرزبان بود. چند كار تئاتر انجام دادم و بعد يك روز رفتم دفتر آقاي خواجويي كه تست بدهم براي بازي در سريال «دبيرستان خضرا» در تست قبول شدم و به اين ترتيب وارد تلويزيون شدم. در تلويزيون و سينما وقتم خيلي گرفته شد، راستش دلم براي تئاتر تنگ شده است.
• چرا در مجموعه‌هاي طنز 90 شبي حضور نداريد؟
اتفاقا به من خيلي پيشنهاد شده كه در اين برنامه‌ها كار كنم، خيلي هم دوست دارم و از ديدن آنها لذت مي‌برم حتي براي مجموعه‌هاي «شب‌هاي برره» و «جايزه بزرگ» از من دعوت شد، اما متاسفانه من توانايي و قوتش را ندارم، چون انرژي زيادي از آدم مي‌گيرد و من هم زود خسته مي‌شوم، به همين خاطر هر پيشنهادي كه براي اين جور برنامه‌ها به من مي‌شود، رد مي‌كنم.
• چرا به صورت آكادميك رشته بازيگري را ادامه نداديد؟
چون يك دفعه گرفتار كار تئاتر و تصوير شدم و ديگر فرصت اينكه بخواهم به صورت آكادميك و دانشگاهي ادامه بدهم، فراهم نشد.
• قهرمانان دوران كودكي‌تان چه كساني بودند؟
سيندرلا، سفيدبرفي، خانواده دكتر ارنست، مهاجران و… البته هنوز كارتون‌هاي خوب را نگاه مي‌كنم. فيلم «برباد رفته» هم خيلي روي من تاثير گذاشت.
• شما در مردادماه به دنيا آمده‌ايد، مي‌دانيد مردادي‌ها چه خصوصيات‌هايي دارند؟
زندگي‌ام را براساس اين جور چيزها تنظيم نمي‌كنم اما آن چيزي كه در مورد خودم خواندم يكسري نكاتش درست بود و به خودم مي‌خورد. مثلا مردادي‌ها اگر دلشان بخواهد كاري بكنند حتما مي‌كنند.
• كدام غذاها را خيلي خوب و خوشمزه درست مي‌كنيد؟
غذاهاي چيني و ايتاليايي.

همسر آناهیتا همتی لو رفته آناهیتا همتی شوهر آناهیتا همتی زندگینامه بازیگران خصوصی آناهیتا همتی خانواده آناهیتا همتی بیوگرافی بازیگران بیوگرافی آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی آناهیتا همتی

• آناهيتا چرا ازدواج نمي‌كند؟
خب تا به حال فرد ايده‌آلم را پيدا نكرده‌ام و معتقدم كه ازدواج كردن در سن كم خطرناك است.
صبر كردم بزرگتر و عاقل‌تر شوم، از وقتي هم كه بزرگ و عاقل شدم از بس مي‌بينم همه آنهايي كه شتابزده ازدواج مي‌كنند، طلاق مي‌گيرند، بيشتر دقت مي‌كنم.
• براي جوان‌هاي در شرف ازدواج صحبتي داريد؟
جوان‌ها خيلي‌خيلي بايد مواظب خودشان باشند و با قلب و احساسشان تصميم نگيرند. حرف يك عمر زندگي است.
• بازيگري چه چيزهايي را از شما گرفته و چه چيزهايي را به شما داده؟
بازيگري آزادي‌ام را از من گرفته. ديگه نمي‌توانم آن طور كه مي‌خواهم شيطاني كنم، البته خيلي چيزها هم به من داده از جمله مطالعه بالا، درك عميق، و اينكه هر بار در يك نقش ظاهر شوم و نقش‌هاي متفاوت را تجربه كنم.

• جذاب‌ترين و تاثيرگذارترين كتابي كه خوانده‌ايد چه نام دارد؟
كتاب‌هاي نويسنده‌اي به نام «جوي‌فيلدينگ» را خيلي دوست دارم و مطالعه كتاب‌هاي اين نويسنده خيلي روي من تاثير مي‌گذارد.
• انتهاي موفقيت يك بازيگر كجاست؟
فكر مي‌كنم برمي‌گردد به آن ضرب‌المثلي كه مي‌گويد درخت هرچه پربارتر افتاده‌تر، يعني دچار غرور بيجا نشدن و رفقاي قديمي را فراموش نكردن، به نظرم هنرمند خوب بودن يعني آدم و انسان خوبي بودن.

 


آناهیتا همتی ( متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

زندگینامه

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌است. آناهیتا همتی درسال ۱۳۷۴ با نمایش «تنبور نوازان» فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی «افسانه پوپک طلایی» ساخته خسرو شجاعی بوده‌است که درسال ۱۳۷۵ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

جنجال

در سال ۱۳۸۷ تصاویری منتسب به آناهیتا همتی توسط بلوتوث تکثیر شد که براساس گفته‌های ماموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی ساختگی می‌باشد. همتی پس از انتشار این تصاویر از مردم خواست که افرادی که این بلوتوث را ساختند به پلیس معرفی کنند.

فیلمشناخت

سریال

  • دبیرستان خضرا
  • یک وجب خاک
  • خانه به دوش
  • ترش وشیرین
  • توطئه فامیلی
  • کلانتر
  • کهنه سوار
  • بهشت گمشده
  • برگبار
  • روزهای مهتابی
  • خانه آرزوها
  • نسیم رویا
  • طلسم شدگان

سینمایی

  • نردبان چوبی (۱۳۹۰)
  • یک جیب پر پول (۱۳۸۸)
  • چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴)
  • قلب‌های ناآرام (۱۳۸۱)
  • دختری بنام تندر (۱۳۷۹)
  • افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷)
  • عشق کافی نیست (۱۳۷۷)

http://s4.picofile.com/file/7859658602/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859658816/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_1_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859659137/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_2_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859659779/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_4_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859660000/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_5_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859660214/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_6_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859660749/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_7_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859661391/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_8_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859661826/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_9_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859662147/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_10_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859662361/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_11_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859662575/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_12_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859662789/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_13_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859662903/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_14_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859663224/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_15_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859663331/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_16_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

http://s4.picofile.com/file/7859667090/Anahita_Hemmati_www_OverDoz_IR_3_.jpg

آناهیتا همتی ، عکسهای جدید آناهیتا همتی ، تصاویر آناهیتا همتی

عکسهای جدید اناهیتا همتی

عکسهای جدید اناهیتا همتی بازیگر مشهور ایرانی

www.patoghkade.com-anahita-hemati

در این پست از وب سایت پارس پاتوق عکس اناهیتا همتی برای شما کاربران گرامی آماده شده شده است.
لطفا برای مشاهده سایر تصاویر اناهیتا همتی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…..……….

تا لود شدن همه ی تصاویر شکیبا باشید

در صورت باز نشدن عکس ها رو عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید .دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save Target As مرورگر خود استفاده کنید.

. . . . . . . . . .

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

 

 تصاویر جدید اناهیتا همتی|عکس اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس جدید اناهیتا همتی|عکس های اناهیتا همتی بازیگر سینما |عکس های فوق العاده از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکس های باکیفیت از اناهیتا همتی بازیگر سینما | عکسهای اناهیتا همتی بازیگر معروف|تصاویر  اناهیتا همتی بازیگر سینما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,195
  • بازدید ماه : 5,739
  • بازدید سال : 62,661
  • بازدید کلی : 1,835,119