loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 23 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)
بیوگرافی و عکس های جدید نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان با عکس

 

 

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است و یک خواهر بنام روشا دارد

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی 

نحوی بازیگر شدن

 

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد و با این سریال در سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۳ سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد

 

شهرت

 

بازی در فیلم شوریده سال ۱۳۸۴ وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد، او که کلا دو سریال بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال ۸۵ و اخراجی های ده نمکی در همان سال دیده شد و به شهرت رسید

 

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان

ازدواج با تاجر نقره

 

نیوشا ضیغمی با آرش پولاد خان ازدواج کرده است

 

آرش پولاد خان که بواسطه فیلم های نیوشا از وی آشنایی داشت و دوست داشت با او ازدواج کند با یک برنامه حساب شده بعنوان سرمایه گذار در فیلمی پرتغال خونی بهش نزدیک شد و پیشنهاد ازدواج داد، او مهریه اش فقط یک سکه است

 

آرش پولادخان متولد ۱۳۵۲ در اصفهان است و کارش تجارت نقره می باشد

 

شروع کارهای تجاری

 

وقتی ۱۷ ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید، در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد و در حال حاضر هم با همسر خود در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند

 

عکس نیوشا ضیغمی و پدرش

عکس نیوشا ضیغمی و پدرش 

ورزش و پرسپولیس

 

مگر می شود اهل ورزش نباشیم

 

شنا، بدنسازی و مخصوصا یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارم، بیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم. در بیشتر مواقع هم هرطرف باد بوزد من هم کشیده می شوم ولی خارج از شوخی قرمزپوش سرسختی هستم 

 

خواهر و خانواده

 

من یک خواهر دارم که ازخودم ۱۰ سال کوچکتراست و کلی نگرانش هستم

 

آرزو میکنم بتوانم برایش خواهری باشم که بهترین  کارها را انجام دهم چون فاصله سنی مازیاد است نگرانی من یه جورهایی هم خواهرانه ست هم مادرانه و اما درمورد پدر و مادرم باید بگویم که نمیشه درمورد آنها حرف زد و بیشترحس است ولی تمام تلاشم را کرده ام تا کسی باشم که پدر و مادرم را ناراحت نکرده باشم

 

niooshazeighami-photokade-5 

سفیر کودکان کار

 

در انجمن حامیان کودک کار و خیابان به صورت مستمر فعالیت دارم  بچه های کار مساله ای پیچیده در جامعه کنونی ماست و بحران بزرگ اجتماعی محسوب می شوند

 

آشپزی

 

من واقعاً آشپزی کردن را خیلی دوست ندارم. نه اینکه از زمانی که بازیگر شدم علاقه‏ ام را از دست داده باشم، نه، قبلاً هم دوست نداشتم من خرید روزمره خانه را خیلی دوست دارم، حتی چیدمان داخل خانه و خیلی چیزهای دیگر را هم دوست دارم. چون کار خانه که فقط آشپزی نیست !

 

همسر نیوشا ضیغمی 

سفر در زمان

 

اگر روزی می‌‌توانستم در زمان سفر کنم به قرن نوزدهم می‌‌رفتم، برای این‌که قرن بیست و یکم قرن تکنولوژی است و قرن سرد و پر دغدغه‌ای است ولی قرن نوزدهم قرن احساس و هنر بود

 

جشنواره

 

کاندیدا نقش اول زن برای فیلم شوریده در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر

 

نیوشا ضیغمی

 

فیلم های سینمایی

 

● حیرانی – ۱۳۹۳
● آدم باش – ۱۳۹۳
● ایران برگر – ۱۳۹۳ 
● دریا و ماهی پرنده – ۱۳۹۳ 
● آینه شمعدون – ۱۳۹۱ 
● فیتیله و ماه پیشونی – ۱۳۹۰ 
● گشت ارشاد – ۱۳۹۰ 
● چارسو – ۱۳۸۹ 
● دختر شاه پریون – ۱۳۸۹ 
● یکی برای همه – ۱۳۸۹  
● پرتقال خونی – ۱۳۸۹  
● پرستوهای عاشق – ۱۳۸۹  
● زمهریر – ۱۳۸۹ 
● دموکراسی تو روز روشن – ۱۳۸۹  
● اخراجی‌ ها  ۲ – ۱۳۸۷
● تلافی – ۱۳۸۶ 
● توفیق اجباری – ۱۳۸۶  
● قرنطینه – ۱۳۸۶ 
● اخراجی‌ ها – ۱۳۸۵ 
● پارک وی – ۱۳۸۵  
● حس پنهان – ۱۳۸۵  
● گناه من – ۱۳۸۵ 
● تردست – ۱۳۸۳ 
● شوریده – ۱۳۸۳
● مواجهه – ۱۳۸۶

 

سریال ها

 

● راستش را بگو  – ۱۳۹۰

● در چشم باد – ۱۳۸۲

 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسرش + شغل دوم | فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 4,920
  • بازدید سال : 61,842
  • بازدید کلی : 1,834,300