loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

دانلود رمان ایرانی تن پوشی از اجبار

 

خلاصه رمان تن پوشی از اجبار:

تعویض ناخواسته ی زندگی دو زن آنها را مجبور میسازد تا با اجبارهای پیش رو بجنگند اما زمانی که همه چیز به عقب برگردد آیا آنها میتوانند از نو آغاز کنند؟

 

قسمتی از متن رمان تن پوشی از اجبار:

هیچ چیز طبیعی نیست
هیچ چیز روی روال نیست
هیچ کس آشنا نیست
هیچ کس خودش نیست
من نمی خندم ، راه نمیروم ، حرف نمیزنم ..حتی سکوت هم نمیکنم
فقط فریاد میزنم ……..اما نه در بیداری بلکه در خواب
این روزها ناجی کم شده و من هرطرف میروم دستی به سویم دراز میشود
بی آنکه توانی برای گرفتن آنها داشته باشم ……
من اینقدر زیر فشارم که حتی دستان خودم هم نمی توانم بگیرم چه برسد به …..
طبیعی است باید عادت کنیم ……اما قبول ندارم که عادت کردن به این آسانی هاست
وقتی درونت کس دیگریست
وقتی از آن یک خلاصه هستی …خلاصه ای از جنس عشق
آری من اسیرم ….و اسارت از جنس اجبارها را نمیپذیرم
حتی اگر بنا به سرنوشت و تقدیر و لیاقت باشد
من میروم …..حتی اگر کسی همراهی ام نکند چون فقط یکبار به دنیا می آیم
و میخواهم در دنیایم زندگی کنم ……..

پسورد : www.98ia.com

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 454
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 2,012
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 3,128
  • بازدید ماه : 7,672
  • بازدید سال : 64,594
  • بازدید کلی : 1,837,052