دانلود رمان عشق یعنی بی تو هرگز

دانلود رمان عشق یعنی بی تو هرگز

دانلود رمان در ادامه مطلب ...

 نویسنده : مهسا نویسنده رمان رمان رمان

حجم کتاب :  2.30مگابایت

فرمت : Pdf


خلاصه:
 
ای كاش تنها یك نفر هم در این دنیا مرا یاری كند...
 
ای كاش می توانستم با كسی درد دل كنم تا بگویم كه...
 
من دیگر خسته تر از آنم كه زندگی كنم.....
 
می خواهم با تو بگویم قصه مرگ عشقم را...
 
می خواهم تو بدانی غم شبهایم را...
 
می خواهم كه تو بخواهی تن خسته و بیمارم را...
 
می خواهم كه ببوسی لب تبدار مرا می خواهم كه بدانی عشق من رفت ز دستم...
 
می خواهم که بفهمی آتش قلب مرا...
 
تو این دنیا هرکس آرزویی داره... همه یه وابستگی دارنو به امید رسیدن به آرزوهاشون زنده ان... ولی من... بدون آرزوهام زندگی کردم... تو سن 17 سالگی عاشق شدم... حاضر بودم واسه عشقم جونمو بدم... ولی مشکل اینجا بود که نتونستم به بقیه بگم که عاشقم... عشقمو پنهان کردمو همین خجالت باعث شد مسیر زندگیم عوض شه...این داستان زندگی منه... این داستان عشق منه... داستان سرنوشتی که خودم خواستم تغییر کنه...
با تشکر از مهسای گل و عزیز جهت نوشتن این رمان زیبا