loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

 زیباترین پیامک های عاشقانه در 94

.

.

.

.


نسیمی هلهله کنان در گذر است عطر گلهای دامنت با عطر بنفشه ها در فضا پیچ می خورد دوست دارم این نسیم را که حامل نفسهای توست .
 
دیشب باغچه بویِ تُرا می داد
غلط نکُنم؛
شمعدانی داشت خوابِ تو را می دید!
 
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
هر جا هستی باش،
بیادت حس خوبی دارم ..
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
تاریخ آخرین روز بودنت را قاب گرفته ام ...
آن روز برایم یک روز تاریخی بود ، تاریخ را تکرار کن
 
 
 
دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست .
 
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
شب سرد زمستان راکسی میفهمد که دیگر اغوش گرمی برای پنهان شدن نداشته باشه
 
 
برای خودت زندکی کن 
کسی که تورا" دوست داشته باشد
برای داشتنت"میجنگد"
امااگر دوستت نداشته باشد باهر بهانه ای میرود
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
خیلی حرف است.....
که تو هرروز درگلویت بغض کشنده ای احساس کنی...
برای کسی که بدانی....
حتی یک بار درعمرش به خاطرتو بغض نکرده....
 
 
 
ميرسد روزي كه بي من لحظه ها را سر كني
*ميرسد روزي كه مرگ عشق را باور كني
*ميرسد روزي ميان دفترم
*شعرهاي كهنه را موبه مو از بر كني
*اگر در خواب ميديدم غم روز جدايي
*به دل نميبردم هرگز خيال آشنايي
 
 
دنیای ما اندازه ی هم نیست
من عاشق بارون و گیتارم
من روزها تا ظهر می خوابم
من هر شبو تا صبح بیدارم !
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
در روز تولدم آرزوی مرگ می کنم
 وقتی فکر می کنم
دیگر تو را نخواهم دید نازنینم.
 
 
یک دریا اشک. آره . یک دریا اشک سهم من از دنیاست بعد از رفتن اون. این وبلاگ تازه به دنیا اومده تا شاید تنهایی من تموم بشه و غصه هام بمیرند.
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تورا
 
 
گاهی دردات اونقدر شخصی میشن که با خودتم حرفشو نمیزنی 
 
 
 
هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد
گمانم از جنس بی نهایتی
 
 
کنار آشیانه تو من آشیانه میکنم هوای آشیانه را پر از ترانه میکنم یکی سوال میکند برای چه زنده ای و من برای زندگی تو را بهانه میکنم.
 
زیباترین پیامک های عاشقانه
 
چه شوری میزند دلم وقتی در برابر چشمان دیگران آنقدر شیرین میشوی.
 
ه چشم هایت که نگاه می کنم
شوق دوباره دوست داشتن
از سر و کولم بالا می رود
"بهرنگ قاسمی"

برچسب ها : زیباترین پیامک های عاشقانه در 94 , زیباترین پیامک های عاشقانه , قشنگ ترین اس ام اس عاشقانه , اس عاشقانه تیر 92 , پیامک عاشقانه سری جدید , پیامک های عشاقانه , زیباترین پیامک های عشاقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 2,330
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,330
  • بازدید ماه : 2,330
  • بازدید سال : 67,358
  • بازدید کلی : 1,839,816