loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی

 اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی

 اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی

باز دل می تپد....
بیا تا با هم باشیم...
در این کلبه ی تنهایی....
بیا که دلتنگم بیا.....
می تپد دلم بیا...
از بی کسی ها.......
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
یک انگشت که در وقت نا امیدیهایت اشکهایت را پاک میکند-بهتر از ده انگشت است که در وقت پیروزیت برایت کف میزنند-
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
آدم ها خیلی عجیبند:روی خاک که هستند همدیگرو یاد نمیکنند-ولی وقتی زیرخاک میرند،برای هم گریه میکنند لعنت به این دنیا که برای عزیز شدن یا باید دور باشی یا تو گور
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
 
(عشق) آن نیست که همیشه کنارش باشیم@، (عشق) آن است که پیوسته به یادش باشیم@
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
من از زندگی کسی حذف شدم
که برای داشتنش وبودنش
خیلی ها را از زندگیم حذف کردم.
 
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
ای دوست دیوانه ات شدم یادم کن،خاکستر کوچه ات شدم بادم کن،گر زنده بودم باز به سلامت میایم،گر مرده بودم دست به دعا یادم کن،
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
کاش مثل نان بودم...
چه زیبا بر می گردد
از سفر آتش...
(رسول یونان)
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
در آخر نه رنگ باقی می ماند
و نه نژاد ،
تنها چیزی که باقی خواهد ماند
انسانیت است...
(ژان ژوره)
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
روی بالشی که
از مرگ پرنده ها پر است
نمی توان خواب پرواز دید ...
 
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
 
"بوسه" 
در آن شب سرد 
کنارم آمدی
گرم و دلنشین
آشوبی در عمق جانم
بپا کردی 
آنگاه که بوسه های آتشینت
لبان سرد و یخ زده ام را
تب دار کرد 
حسن خادمی(درویش)
 
اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی
 
خودم اینجا دلم در پیش دلبر..
خدایا این سفر کی می رسد سر..
 

اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی

برچسب ها : اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی , اس ام اس و متن عاشقانه و غمگین پیامکی 94 , اس ام اس غمگین , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس جدید با متن پیامک , متن عاشقانه برای پیامک , اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه تنهایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,608
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,608
  • بازدید ماه : 1,608
  • بازدید سال : 66,636
  • بازدید کلی : 1,839,094