loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 15 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

عکسهای جدید و جذاب بازیگران زن و مرد در مراسم اکران فیلم سینمایی من

 

مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من


عکسهای مراسم اكران خصوصى فيلم " من " ساخته سهيل بيرقى
.
مراسم اكران خصوصى فيلم "من" شامگاه دوشنبه ٢٥ مردادماه با حضور عوامل فيلم و جمعى از بازيگران در پرديس چارسو برگزار شد. سهيل بيرقى اولين نمايش فيلمش را به عبدالرضا كاهانى تقديم كرد



الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

مانی حقیقی و لیلا حاتمی در اکران خصوصی فیلم من

مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

فاطیما بهارمست در اکران خصوصی فیلم من

لیلا حاتمی در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی و مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی و مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

لیلا حاتمی در اکران خصوصی فیلم من

امیر جدیدی در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

مهناز افشار در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

الناز شاکردوست در اکران خصوصی فیلم من

ترانه علیدوستی در اکران خصوصی فیلم من

لیلا حاتمی با مادرش در اکران خصوصی فیلم من
منبع : کامپک
برچسب ها : عکسهای مهناز افشار در اکران فیلم سینمایی من , عکسهای الناز شاکردوست در اکران فیلم سینمایی من , عکسهای لیلا حاتمی در اکران فیلم سینمایی من , عکسهای لیلا حاتمی با مادرش در اکران فیلم من , عکسهای جدید الناز شاکردوست در افتتاحیه فیلم من , عکسهای فاطیما بهارمست در اکران فیلم من , عکسهای امیر جدیدی در اکران فیلم من , عکسهای ترانه علیدوستی در اکران فیلم من , عکسهای ترانه علیدوستی در افتتاحیه فیلم سینمایی من , عکسهای هنرمندان در مراسم اکران فیلم من , عکسهای مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی من , 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 1,142
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,258
  • بازدید ماه : 6,802
  • بازدید سال : 63,724
  • بازدید کلی : 1,836,182