loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 0 دوشنبه 18 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود رمان آخرین شعله شمع

رمان آخرین شعله شمع برای کامپیوتر و موبایل

Akharin Shoeeleye Shamee

قسمتی از رمان آخرین شعله شمع:

راهی ام کن
-مرخصی شما….بلند شو دیگه….انگار دلت نمیاد بری!
-مرخص؟؟
پرده اتاق را کنار زد و نور با تمام حجم بی وزنش، توی اتاق کوچک اما شیک و خصوصی ام چنبره زد.
چشمهامو کمی باز و بسته کردم هنوز تاب این روشنایی ناگهانی رو نداشت…باید عادت می کرد ..کم کم و نرم نرم…درست مثل خودم که باید عادت می کردم نرم نرم و کم کم…
-فکر می کردم باید چند روز تحت نظر باشم طور خاصی نگاهم کرد.
سر جایم نیم خیز شدم. نگاهش هنوز با همون نامهربونی روی تنم می چرخید.
-درد دارم یه کم..
حس کردم پوزخندی روی چشمهاش نشست اما هنوز به لبش نرسیده بود که ویبره پیجرش حواسشو پرت کرد و چند ثانیه نگاه سردشو ازم دور کرد.
-بلند شو..بلند شو کم ناز کن…دردت طبیعیه…ناسلامتی یه عمل سخت داشتی ولی نترس خوب میشی..چشمت هم دنبال مسکن نباشه که هیچ خوب نیست بهش عادت کنی.
عادت! چه کلمه آشنایی! ولی باید عادت می کردم…
-میشه کمکم کنید بلند شم؟
با بی میلی به سمتم اومد…نگاهم زوم اون تیله های نامهربون توی صورتش بود…انگار دنبال حرفهایی می گشتم که خودمو مستحقش می دونستم..پیش پیش ، پیِ سرزنش اطرافیان بودم. شاید به همین خاطر همه حرکاتش به نظرم ملامت بود و شماتت..حتی رنگ روشن چشمهاش هم انگار از آتش نفرت درونش تلولو گرفته بود!

پسورد : www.98ia.com

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)


   

برچسب ها : آخرین شعله شمع , دانلود رمان آخرین شعله شمع , کتاب آخرین شعله شمع , داستان آخرین شعله شمع , کتابچه آخرین شعله شمع , قصه آخرین شعله شمع , دانلود رمان عاشقانه آخرین شعله شمع , دانلود رمان عاشقانه , Akharin Shoeeleye Shamee ,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,889
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,889
  • بازدید ماه : 1,889
  • بازدید سال : 66,917
  • بازدید کلی : 1,839,375