loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 13 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)
عکس های جدید و جذاب لیلا زارع + بیوگرافی کامل لیلا زارع 

بیوگرافی لیلا زارع + عکس

عکس های لیلا زارع بازیگر زن

 

لیلا زارع متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی است، علاوه بر بازیگری عکاس نیز است، در خانه اش یک مزرعه کوچک از انواع سبزیجات دارد، و می گوید بی گذار به آب نمی زند !

 افتخارات لیلا زارع,لیلا زارع و همسرش

بیوگرافی لیلا زارع 

از عکاسی تا بازیگری

 

قبل از شروع بازیگری آتیله عکاسی داشته است

 

می گوید انواع شغل های مختلف را تجربه کرده، دوره و کلاس های متفاوتی رو هم نیز گذرانده؛ همچنین دورهای نقد و بررسی فیلم و کلاس های مربوط به تاریخ سینما رو نیز رفته است

 

اما او هیچ وقت کلاس تخصصی بازیگری نرفته است، اولین کار خود را با سریالی در سال ۸۲ شروع کرد، ولی این سریال بدلیل مشکلات تولیدی پخش نشد، سپس با فیلم ما همه خوبیم درخشید

عکس های instagram leila zareh

عکس های لیلا زارع 

شهرت

 

بازی او در سوپراستار سال ۸۷ و سریال ارمغان تاریکی سال ۸۹ با آن چهره معصومش، او را به یکی از محبوب ترین کاراکترهای سینما و تلویزیون تبدیل کرد

 

مزرعه کوچک در خانه

 

من انواع سبزی و صیفی ها را در منزل پرورش می دهم 

 

همه چیز را به صورت تازه مصرف می کنم. در واقع من یک مزرعه کوچک در منزل دارم گرایش زیادی به مصرف گوشت ندارم و خیلی کم مصرف می کنم ولی در عوض عاشق غذاهای دریایی و حبوبات هستم

 

بیشتر وعده های غذایی ام را در طول هفته از حبوبات جوانه زده تهیه می کنم

 

لیلا زارع 

روح و جسم + ورزش

 

سعی می کنم سبک زنگی سالمی داشته باشم. در نوع تغذیه، خواب، تنفس و ورزش هایی که انجام می دهم و همین طور نوع افکار و گفتار و رفتار خودم شکل سالمی را دنبال می کنم

 

از طریق مطالعه در نوع زنگی سالم همچنین آگاهی و شناخت از بدن و خلق و خوی خودم سعی می کنم به مرور زمان شکلی کامل تر، مناسب تر و به روزتری برای برنامه زندگی خودم پیدا و اجرا کنم. یک ساعت در روز نرمش می کنم و این ساعت نرمش را در حکم یک وعده غذایی برای بدنم لازم و ضروری می دانم

 

جراحی زیبایی

 

هیچ وقت عمل زیبایی را تجربه نکرده ام چون من طبیعی بودن را دوست دارم

 

اعتقاد دارم روند زندگی فقط به شکل طبیعی خودش کامل است. هر آنچه در زندگی ام دارم را هدیه ای از طرف خدا می دانم و اعتقاد دارم بهترین راه تشکر کردن از خدا حفظ و مراقبت و استفاده درست از همه نعمت هایی است که خدا به ما داده است

 

اینستاگرام لیلا زارع 

افتخارات

 

در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و زارع سیمرغ بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای بازی در فیلم ما همه خوبیم گرفت، سپس بازی در «شیفت شب» دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن جشنواره فجر را برای او به ارمغان آورد

 

فیلم های سینمایی

 

● سمفونی تولد (۱۳۹۴)
● خانه دیگری (۱۳۹۴)
● غیرمجاز (۱۳۹۴)
● امتحان نهایی (۱۳۹۳)
● شیفت شب (۱۳۹۳)
● ذوب شدن پادشاه (۱۳۹۳)
● ۱۱ (۱۳۹۲)
● با دیگران (۱۳۹۲)
● شیفتگی (۱۳۹۲)
● گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲)
● کارناوال مرگ (۱۳۸۷)
● پستچی سه بار در نمی‌زند (۱۳۸۷)
● سوپراستار (۱۳۸۷)
● خواب لیلا (۱۳۸۶)
● به امید دیدار (۱۳۸۹)
● باغ آلوچه (۱۳۸۴)
● خانه روشن (۱۳۸۴)
● ما همه خوبیم (۱۳۸۳)

 

ازدواج لیلا زارع

سریال ها :

 

● سرزمین کهن (۱۳۸۹)
● ارمغان تاریکی (۱۳۸۹)

 

بیوگرافی لیلا زارع + عکس و نحوی شروع بازیگر | منبع : سایت فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 5,870
  • بازدید سال : 62,792
  • بازدید کلی : 1,835,250