loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 5 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

عکسهای جدید و زیبای حمید عسکری و همسرش + زندگینامه حمید عسکری

 

حمید عسکری


حمید عسکری متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان، خواننده و بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شده اصفهان است، دو خواهر و یک برادر دارد


حمید عسکری با مهران مدیری در برنامه دورهمی

علاقه به موسیقی

 

 کلاس پنجم ابتدایی بودم که از دسته ی جارو برقی به عنوان پایه میکروفن استفاده می کردم، اما دوم راهنمایی که بودم به سمت ساز و کلاس موسیقی کشیده شدم یادمه زمانی که من کلاس موسیقی می رفتم بچه ها توی کوچه فوتبال بازی می کردند

 
شروع فعالیت

 

از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را بطور جدی شروع کرد 

 

سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود را به نام «کما» روانه بازار کرد ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند



حمید عسکری

ازدواج

 

حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است 

 

این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن هستند، می گوید مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد



حمید عسکری و فرزاد فرزین

علاقه به فوتبال و استقلال

 

علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد  او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد

 

حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است

 
رستوران داری

 

او مدتی رستورانی رو باز کرد اما در ین کار موفق نبود و میگوید تجربه ناموفق شد برام



حمید عسکری
بازیگری

 

حمید عسکری به جدید به بازیگری نیز علاقه نشان داده چند فیلم هم بازی کرده است که اولین فیلم او بنام عشق، شانس، تصادف در سال ۹۳ در کنار سحر قریشی ، محمدرضا شریفی نیا و بهنوش طباطبایی بود

 
علایق و سلایق

 

خرید کردن را خیلی دوست دارم و خرید مورد علاقه ام لوازم برقی است

عجیب ترین خصوصیت اخلاقی ام این است که نظرم درباره یک قضیه مدام عوض می شود

دروغ که می شنوم بیشتر ناراحت می شوم چه از افراد و چه از رسانه ها

از بازی پانتومیم خوشم می آید

در اوایل که کارم را شروع کرده بودم، می گفتند من نابینا هستم

تیم های داخلی که همه میدانند استقلالی هستم. خارجی هم رئال مادرید

همه غذا‌ها را دوست دارم اما قورمه سبزی برایم لذت بیشتری دارد


حمید عسکری و سحر قریشی



آلبوم ها

 

● کما ۱ (۸۵)

● دلبریده (۸۶)

● کما ۲ (۸۸)

● کما ۳ (۸۹)

● خوشبختی (۹۲)

● از عشق (۹۴)

● دیوونه وار (۹۵)


حمید عسکری و سحر قریشی

حمید عسکری

حمید عسکری

حمید عسکری
منبع : کامپک
برچسب ها : بیوگرافی و عکسهای شخصی حمید عسکری , عکسها+بیوگرافی حمید عسکری ,عکسهای حمید عسکری در برنامه دورهمی , بیوگرافی و عکس حمید عسکری با همسرش , عکس حمید عسکری با فرزندش , عکسهای حمید عسکری با هوادارانش , شغل دوم حمید عسکری , تاریخ تولد و عکسهای حمید عسکری , محل تولد حمید عسکری , عکس حمید عسکری با مهران مدیری در برنامه دورهمی , عکسهای حمید عسکری با سحر قریشی , زندگینامه و عکسهای حمید عسکری ,عکسهای حمید عسکری با همسرش آنا آرمیته , عکسهای آنا آرمیته همسر حمید عسکری , عکسهای اینستاگرام حمید عسکری+بیوگرافی , علایق حمید عسکری , عکسها و بیوگرافی حمید عسکری با همسرش , عکسها و بیوگرافی حمید عسکری خواننده , hamid askari , 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 619
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 6,279
  • بازدید سال : 63,201
  • بازدید کلی : 1,835,659