loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 14 جمعه 23 مهر 1395 نظرات (0)
عکس های جدید و جذاب نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود + ماجرایش با تام کروز 
 

بیوگرافی نازنین بنیادی | عکس نازنین بنیادی + رابطه اش با تام کروز

بیوگرافی نازنین بنیادی,عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی متولد ۱ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر هالیوود است

 

فارغ التحصیل دکترای بیولوژی (زیست شناسی) از دانشگاه ارواین کالیفرنیا است، ۲۵ ساله بود که تلاش کرد با رضایت پدرش مسیر خود را از درس به هنر عوض کند و موفق هم شد

ازدواج نازنین بنیادی,نازنین بنیادی و همسرش

نازنین بنیادی 

مهاجرت از ایران وقتی ۲۰ روزه بود !

 

بیست روز بعد از تولدش به همراه خانواده برای همشه از ایران مهاجرت کردند و تا سن ۱۹ سالگی در لندن زندگی کردند، بعد از ان به کالیفرنیا نقل مکان کردند

 

بازگشت به ایران

 

۱۲ ساله که بودم، با مادرم دوباره به ایران برگشتم تا فامیل و خانواده را ببینیم و به تهران و شمال و مشهد هم سفر کردم. آن زمان خاطره‌ای که دارم، خوب وطنم است با این که زمان زیادی آن جا زندگی نکردم، ولی خوب با تمام وجود خودم را ایرانی می‌دانم

ماجرای نازنین بنیادی و تام کروز

نازنین بنیادی 

تغییر رشته از زیست شناسی به بازیگری

 

در خانواده‌ های ایرانی می‌ دانید که خیلی پدر و مادرها بچه‌ ها را تشویق به تحصیل می‌ کنند ولی پس از تحصیل، احساس نوعی خلاء داشتم، انگار راهی که در زندگی می‌خواستم را درست نرفته‌ ام 

 

از یک طرف رشته بیولوژی را خیلی دوست داشتم ولی انگار مسیر زندگی من نبود، یا مثل این که چیزی کم بود، ۲۵سالم بود که با پدرم که در لندن زندگی می‌ کند، تماس گرفتم و گفتم ممنون از تمامی حمایت‌ها تا الان، ولی تصمیم گرفته‌ ام مسیرم را عوض کنم پدرم به من گفتند اشتباه بزرگی می‌کنی ولی چه بگوییم، اگر این قدر مطمئن هستی برو و ببین چطور می‌ شود

 

شروع + ورود به هالیوود

 

یکی از دوستای خیلی خوب من هنرپیشه بود و اون منو تشویق کرد که هنرپیشه بشم، چون کلاسهای مختلف هنرپیشگی رو گذرونده بودم، و با آمادگی برای تستها رفته بودم بالاخره تونستم وارد هالیوود بشم

 

او از ۲۰۰۶ توانست اولین حضور خود را در فیلم هالییودی تجربه کند

زندگینامه نازنین بنیادی بازیگر هالیوود

نازنین بنیادی 

تجربه های کودکی

 

در کودکی رقص باله و نواختن ویلون را آموخت، مهارت اسکی روی یخ، رقص شکم و غواصی زیر آب دارد، همچنین در سن کم زمانی که در انگلستان بود در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده‌ است

 

رابطه با تام کروز

 

نازنین بنیادی وی برای داشتن همسر به کلیسای ساینتولوژی مراجعه و درخواست پیدا کردن همسر مناسب کرده بود که بنا بر پیشنهاد کلیسا رابطه ای را با تام کروز بازیگر سرشناس شروع کرد که در نهایت این رابطه با بکدیگر به توافق نرسیدند، این ارتباط به درخواست کلیسا پنهانی بود اما در سال ۲۰۱۲ توسط یکی از دوستان نازنین رسانه ای شد

عکس های لو رفته نازنین بنیادی,اینستاگرام nazanin bonyadi

بیوگرافی نازنین بنیادی 

الگوها

 

الگوهای من مادرم و پدرم هستن. در هنرپیشگی هم خانم مری آپیک، خانم شهره آغداشلو و خانم ادری هپبورن هستن که نمونه های خیلی خوبی بودن برای من ومن هنوز خیلی باید تلاش کنم تا به اونا برسم

 

موسیقی و ساز تخصصی

 

پیانو و ویلن می زنم

من عاشق موسیقی هستم از بچگی پدرم به من می گفت : نازنین جان، برای همه پیانو بزن

 

زندگینامه و گفتگو با نازنین بنیادی

 

عکس نازنین بنیادی + رابطه اش با تام کروز | منبع : فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 1,645
  • بازدید ماه : 6,263
  • بازدید سال : 51,151
  • بازدید کلی : 1,823,609