loading...
گیل عکس,اس ام اس ,اس ام اس جدید ,اس ام اس خنده دار ,اس ام اس عاشقانه ,استاتوس, استاتوس 95 ,تصاویر عاشقانه ,جديدترين عکس هاي بازيگران ,جديدترين
masoud بازدید : 19 چهارشنبه 02 تیر 1395 نظرات (0)

بیوگرافی متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده,متین ستوده و همسرش,همسر متین ستوده

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران و اصالتا خرم آبادی، بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است، او در یک خانواده ۵ نفره و فرهنگی بدنیا آمد، پدرش کارمند صدا و سیما و مادرش معلم اول دبستان بود، متین فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد

 

عکس متین ستوده + بیوگرافی 

شروع بازیگری با کمک پدر

 

 در سنین کودکی به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد پدرش مدیر  تصویر برداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌شد میگوید : در ابتدا به دلیل موقعیت پدرم وارد کار بازیگری شدم و اگر پدرم نبود در سنین کودکی این اتفاق برایم نمی‌ افتاد

 

در سریال بازنشستگی در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی و در سریال این خانه دور است در نقش نوه مرحوم حمیده خیر آبادی در کودکی بازی رو تجربه کرد، اما بدلیل دور شدن از تحصیل و عدم تمایل پدر از بازیگری برای مدتی دور شد

 

بیوگرافی متین ستوده + عکس جدید 

بازگشت به بازیگری

 

بعد از اتمام درسم و در سال ۸۷ جرقه‌ای در ذهنم زده شد که پیش زمینه‌های فکری برای بازیگری را در من به وجود آورد  اما افکارم به مرحله عملی نمی‌رسید تا اینکه به این نتیجه رسیدم که من متعلق به این حرفه هستم و باید راه پدرم را ادامه دهم.

 

وقتی تصمیم گرفتم که با بازگشت خود به بازیگری یکسری چیزها را ثابت کنم در کارگاه بازیگری امین تارخ ثبت نام کردم در آن زمان دیگر دوستان قدیمی پدرم بازنشسته شده بودند و نسل  عوامل پشت صحنه و کارگردانان عوض شده بود.

 

من از هیچ حمایت و واسطه‌ای بهره نمی‌بردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود

 

عکس متین ستوده و پدرش

عکس متین ستوده و پدرش 

زندگی‌ام را به خدا واگذار کردم

 

من راهی طولانی ولی درست را انتخاب کردم خیلی وقت‌ها نا امید و دل سرد شدم و همیشه فکر می‌کردم که دست بالای دست بسیار است و کسی که پارتی نداشته باشد نمی‌تواند پیشرفت کند اما خداوند همیشه همراه من بود و من را به جلو هدایت می‌کرد

 

من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است براین اتفاق بیافتد وگرنه کاری از پیش نرود و خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌کند و اگر امدادهایش نبود هرگز به اینجا نمی‌رسیدم

 

عکس خفن متین ستوده 

فیلم شناسی :

 

 سریال بازنشستگی (خردسال)

 سریال این خانه دور است (خردسال) – ۱۳۷۴

 سریال عملیات ۱۲۵ – ۱۳۸۸

 تله فیلم روز برمی خیزد – ۱۳۸۸

 سریال سه دونگ سه دونگ – ۱۳۹۰

 سریال زمین انسان ها – ۱۳۹۰

 سریال پروانه – ۱۳۹۰

 سریال راستش را بگو – ۱۳۹۱

 سریال زمانه – ۱۳۹۱

 سریال چمدان – ۱۳۹۱

 سریال یادآوری – ۱۳۹۲

 سریال فاخته – ۱۳۹۳

 سریال میکائیل – ۱۳۹۳

و …

 

زندگینامه متین ستوده , ازدواج و همسر متین ستوده متین ستوده و همسرش + بیوگرافی

زندگینامه متین ستوده , ازدواج و همسر متین ستوده

متین ستوده | عکس و بیوگرافی متین ستوده و همسرش |  فتوکده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14288
  • کل نظرات : 283
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 4,981
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 4,981
  • بازدید ماه : 20,274
  • بازدید سال : 85,302
  • بازدید کلی : 1,857,760